29 Eylül 2014 Pazartesi

Yves Rocher Alışverişi!



Yves Rocher; hem internet mağazasından hem de satış mağazalarından sıklıkla indirim yapıyor. Bu sayede kaliteli ürünleri daha ucuza almanın yolunu açıyor. Son indirimine ise tesadüfen denk geldim. Levent te yeni açılan Özdilekpark Avm yi gezerken, açılışa özel bütün ürünlerde % 30 indirim olduğunu görünce kayıtsız kalamadım. Hazır bir çok ürünüm bitmişken yenilemek için mükemmel bir fırsat sonuçta ;)
İlk aşamada kendime söz verip sadece ihtiyaçlarımı alayım,olmadı sonra keyfi alışveriş yaparım dedim ve az ama öz alışverişimi yapıp çıktım.
Bakalım neler almışız:
 
Yves Rocher ın duş jellerini hala denemeyenler var mı bilmem ama mutlaka denemelisiniz. Her biri, gerçek bir meyveyi çiçeği kokluyor gibi his veriyor insana. Daha önce narlı ve lilyumlu olmak üzere farklı çeşitlerini denemiştim, bu kez portakal ve pamuk çiçeği içerikli olanı tercih ettim. Genelde bir canlı bir de huzur veren bir koku alıyorum, enerji ihtiyacında canlı kokuyu, gece yatmadan önce duş aldığımda ise sakin, dingin kokuyu kullanıyorum. 

 

Saç kremimin bittiğini hatırlayınca bir de saç kremlerini deneyelim dedim ve satış temsilcisinin önerisi üzerine Kuru Saçlar için Besleyici yulaf özlü saç kremini aldım. Memnun kalırsam aynı ürünün şampuan ve diğer devam ürünlerini de deneyeceğim. İlk izlenimlerim; saç kreminin rahatsız etmeyen hafif ve hoş bir kokusu var. Saçlarıma diğer kremlerden bir tık daha fazla yumuşaklık verdi sanki. Normal fiyatı 17,90 TL


Gençleştirici ve Yenileyici El ve Tırnak Kremi de Yves Rocher ın en sık alınan ürünlerinden biri. Hoş bir papatya kokusu var, tırnaklarda ciddi bir etkisini göremedimse de kış aylarında elleri nemlendirip yumuşatmak için ideal. Normal fiyatı; 14,90 TL.

 

Son kullandığım göz kreminin bu ürün olması nedeniyle yeni ürün arayışına girmeyip yine bundan almayı tercih ettim. Cildimin aşırı hassas olması, en lüks markalarda bile yeri geldiğinde tepki verip kızarması yüzünden yüz ve göz kremlerini istediğim kadar sık değiştiremiyorum. Hassas ciltlere yönelik bu ürün; Gözaltı torbalarına karşı yatıştırıcı krem, yüzümde herhangi bir kızarıklık veya hassasiyete neden olmadan yeterli nemlendirme sağladı. İlk kırışıklıklara karşı koruyucu bir başka ürün önerdiler aslında ama ben cesaret edemeyip yine bildiğimden devam ettim. Ama bu kez aldığımda içeriğinde paraben olduğunu görmek canımı sıktı. Doğal içeriğe sahip ürünler sattığını belirten Yves Rocher ın bazı ürünlerinde ne yazık ki paraben vs. zararlı içerikler olabiliyor. Bu yüzden ürünleri alırken yine de tek tek okumak lazım içeriğini. Normal fiyatı 37,90 TL.


Organik Karite yağı içeren bu Onarıcı Vücut Losyonuna bayıldım! Kokusu,nemlendirme seviyesi ile her açıdan çok hoşuma gitti. Duş sonrası cilt nemlendirmek, dirsek, topuk gibi sert bölgelere sürmek için idea. Bundan sonra daimi kullanıcısı olurum bu ürünün! Normal fiyatı 24,90 TL.


 

Tek tek fiyatlarını hatırlayamasam da; toplamda bütün bu ürünlere sadece 85 TL ödedim. Hala açılış indirimi devam ediyorsa ihtiyaçlarınız ve denemek istedikleriniz için kaçırmayın derim. Son olarak; fiyatları, indirimleri ve ürünleri ile genel olarak beğeni toplayan Yves Rocher; yüzde yüz organik olsa o zaman tadından yenmez diye düşünüyorum, haksız mıyım?

2 yorum:

  1. merhabalar, adım nükhet, iki afacan oğlumla acıbademde yalnız yaşayan dul bir ev hanımıyım, uzun süredir bloğunuzu takip etmeme rağmen, ilk kez bişeyler karalamak için kendimde cesaret buldum, tabi bişeyler karalarken ocaktaki tencerenin durumunu unutmamak lazım :)), tavsiyelerinizi önemsiyorum, bu yüzden tavsiye ettiğiniz duş jellerini hangi marketlerde bulabiliriz, bu konu hakkında da bilgi verebilirmisiniz, saygılarımla, hep böyle cici ve "bizim" kız olarak kalın :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yves Rocher ürünlerini yalnızca bir çok avm de bulunan kendi mağazalarında bulabilirsiniz Nükhet Hanım ;) ayrıca web sitesinden de size yakın mağazalarını kontrol edebilir ve siteden alışveriş yapabilirsiniz. http://www.yvesrocher.com.tr/control/main/

      Sil