30 Haziran 2014 Pazartesi

Alışverişlerin En Güzeli!


Hepimiz alışveriş yapmayı severiz, orası kesin. Ben bugün ofis masam için farklı ürünler ararken çok anlamlı,çok sıradışı ürünlere denk geldim. Sizlerle de paylaşmak istedim.

Çalışmalarını beğenerek takip ettiğim WWF ile ilgili daha önce bir çok post hazırlamıştım. Panda,kutup ayısı evlat edinme5 TL lik bağışla nesli tükenen hayvanlara koruma altına alma ve tabi ki her sene Earth Hour uygulaması WWF nin yürüttüğü bir kaç çalışmadan biri sadece.



WWF yani Dünya Doğayı Koruma Vakfı şimdi de internet sitesinde Panda Dükkan adı altında cici mi cici bir dükkan açmış, tamamen doğaya dost, geri dönüşümlü ürünler sergiliyor. Bu ürünlerin gelirinin Doğayı Koruma faaliyetlerinde kullanılacağını da eklememe gerek yok sanırım ;)

 Hayatın her alanında kullanabileceğiniz çeşit çeşit ürün mevcut.





Ürünler sadece bireysel alım için değil, kurumsal hediyelik olarak da hazırlanıyor. Şirketinizin özel günler için dağıttığı eşantiyon hediyeleri bu siteden temin ederek bir taşla bir çok kuş vurmanız mümkün.




Ayrıca evinizin dekorasyonunda da kullanabileceğiniz bir çok ürün mevcut. Ben bu aynaya ve fotoğraf çerçevesine hayran kaldım.






Ürünler o kadar güzel ki, hepsini paylaşmam mümkün değil,gözüme kestirdiğim bir kaçını burada gösteriyim, kalanı için siz Panda Dükkan ı ziyaret edin. Aşırı ucuz olan ürünleri Bonus kartınızla alırsanız ekstra % 10 indirim de alıyorsunuz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder