26 Eylül 2013 Perşembe

Farklı Saç Renkleri


Biz kadınlar saç renkleri ile oynamaya bayılırız, çoğunlukta moral bozukluğunda oynandığı düşünülse de bu inanışın aksine yenilik, değişiklik seven, kendini değiştirmeyi seven her kadının belli aralıklarla her rengi denediğine tanık oldum. Ki ben de bu kişiler arasındayım. Hala aklımda kalan renkler var, gerek yaş gerek meslek icabı bu renkleri deneyebilir miyim bilmem ama eminim yalnız değilim, bakalım sizler şu an hangi renkleri kullanıyorsunuz ama aslında hangi renkleri yaptırmak isterdiniz? 



Malum seçim yaparken ten rengine uygun saç rengi seçmek ve yaşa göre saç rengi belirlemekte fayda var. Bir de en önemlisi kişiliğine uygun renkleri seçmeniz gerekiyor, yoksa tezat bir görünüm oluşturuyor. 
Son yıllarda hayli moda olan kahve tonları içinde bakır veya çikolata tonlarda ışıltılarla büyük bir çoğunluğun tercihi. Her tene her yaşa uyan bu modeller sıklıkla tercih ediliyor, doğal ve bakımlı bir görüntüsü olması da cabası. 

Ben içinde koyu kızıl tonlar barındıran kahve renklere hayranım,hem klasik görünümden farklı olup hem de doğal görünümden uzaklaşmamanın en güzel yolu ;)






Bir de bu tonların uçlarına ombre uygulandığında sonuç mükemmel oluyor. Ombre nedir derseniz; önce tırnaklarda başlayan şimdi de saçlarda tam gaz devam eden bu moda saçların tonunun gitgide açılması demek, koyudan açığa doğru akan bir görünümü oluyor saçın :)


Kızılımsı tonlar deyince; hakiki kızılları da unutmamak lazım. Her kadın hayatının bir döneminde, bilhassa üniversite yıllarında kızıl ve tonlarını denemiştir kanımca :) Kızılın da denenebilecek en güzel tonları bakır renkler bence,diğerleri insanı ya fazla uçuk gösteriyor ya da aşırı kadınsı :(

 

 


Neredeyse bütün kadınların ucundan kenarından bulaştığı renktir SARI! Yaş, tip, ten rengi, meslek hiç fark etmez, herkes bir gün sarışınlığı tadar =)


 






Ve son olarak; içimin gittiği, deli gibi yaptırmak istediğim ama yukarıda dediğim gibi yaş ve meslek itibariyle pek uygun olamayacak uçuk, canlı, neşeli tonlar. Kızlar; imkanınız varsa hayatınızda bir kere şu tonları mutlaka deneyin, sonra içinizde kalır bak benden demesi ;)









Sizin denedikleriniz veya içinizde kalanlar hangileri peki ;)

8 yorum:

  1. renkli bi pst olmuş cnm. benim doğal rengim kahverengi. siyah kızıl ve sarı yaptım. en sevdiğim saç mavi. ama doğada öle bi seçenek yok ve acayip duruyo.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bence gayet tatlı duruyor,ben de çok istiyorum maviyi ama bi cesaret edemedim,belki bi tutamını yaparım =)

      Sil
  2. ben saçımın arkasına en alttaki sağ taraftaki yeşile boyattım 1 ahfta keyifle kullandım ama aktı hemen :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. oooo süper,ben de mavi için düşünüyorum aynı şeyi :)

      Sil
  3. Yanıtlar
    1. kusura bakmayın elimde olmayan sebeplerden henüz sonuçlandıramadım,ilk fırsatta yayınlayacağım ;)

      Sil
  4. bende boyatmak istiyorum ama off bi türlü cesaret edemiyorum blogunu çok beğendim bende beklerim http://porsukcilli.blogspot.com/

    YanıtlaSil