11 Mart 2012 Pazar

gerçek alem-sanal hayat

merak etmeyin,başlıkta herhangi bir hata yapmadım. Aslında Gerçek Hayat, Sanal Alem demek isteyip de karıştırmadım.Artık hayatlarımızın önceliğinin değişmesi,zamanımızın büyük bir kısmını sanal alemde geçirmemiz,aşklarımızı, arkadaşlıklarımızı facebooklarda yaşamamız dolayısıyla hayatımızı bu sitelerde geçirmemiz nedeniyle gerçek ALEM oldu,hayat ise sanallaştı...
Sosyal medya sitelerinin hayatımıza ne şekilde etki ettiği konusu farklı bir postta,daha kapsamlı incelenecek bir konu,benim size bu postta asıl aktarmak istediğim şey,hayatlarımıza zaman ayırma olarak dahil ettiğimiz sosyal medyayı somut olarak-elle tutulur gözle görülür şekilde-hayatımıza nelerle dahil etmişiz bir görelim mi?
İlk olarak en çok hoşuma giden ürün,sonrasında kısa kısa bilgilerle google görsellerden edindiğim tüm parçalar ;)
NİKE;özel tasarım ayakkabılarıyla sosyal alem hayranlığını ete kemiğe büründürmüş :) Bu özel tasarım ayakkabılara sahip olmak isteyen;yanlış hatırlamıyorsam bir 300 küsur doları gözden çıkarmaya karar verecek :)


 Bu sevimli bardak altlıklarından twitter mı,RSS mi,facebook mu sizin tercihiniz ;)
 Bu farklı twitter tasarımı da Adidastan gelmiş.
 İşte tam bir FACEBOOK tutkunu kostümü,bu elbiseye profilini fotoğraf olarak bastır,giy çık dışarı :)
 Ben bu tişörtlere bayıldım,tarla ekme olaylarının cılkının çıktığı zamanda görseydim kesin kendime de bir tane alırdım ama neyse ki tarla dönemi bitti şimdi daha başka oyun istekleri gönderiyorlar.
 Bu yastıklar üniversiteli evlerine,genç nesillerin espri anlayışı olan yeni evli çiftlerin evine güzel gider diye düşündüm ben şahsen :)
 Buyrun bakalım size bir facebook ayakkabısı daha,etiketinde KEDİ gibi bir şey yazıyor ama tam emin olamadım,markayı bilen varsa bana da bildirsin.
 Yine aynı markanın WİKİPEDİA için yapılmış tasarımı,bu ayakkabılar için model olarak; kitaplarla arası sıkı fıkı olan,kütüphane düşkünü kemik gözlüklü bir erkek canlandı gözümde :)
 Ve işte benim ilgi alanım,tırnaklarda sosyal medya :) üstteki facebooka özel olduğu için ondan ziyade aşağıdaki daha çok hoşuma gitti,denesem yapabilir miyim acaba =P
 Biri bana böyle twitterlı cupcake ler gönderecek olsa üzülsem mi sevinsem mi bilemem sanırım...Yok yok düşündüm de,biraz bana has bir şey yaptırsaydı keşke diye düşünürdüm,twitter-facebook kalsın,kişiye özel olsun :))
 Facebookta gezinirken bu kupadan da kahvenizi yudumlarsanız,kahfacekolik diye yeni bir bağımlılık yaratmış olabilirsiniz :)
 Facebook bağımlısı patronlar yakında işyerlerinde böyle bir uygulama başlatırsa hiç şaşmam :) Sene sonunda sunduğunuz evraklara ne kadar LİKE veya DİSLİKE aldığınıza göre prim alma veya işten atılma uygulaması falan,ne dersiniz =D
Ben şahsen böyle bir kolyeyi hayatta almam,alanla da sağlam dalga geçerim heralde =D hayır diğerlerinin en azından bir espri anlayışı,bir estetiği var ama bu kolye ne alaka şimdi,sana alan seni beğenmiş mi oluyor, yoksa sen beğendiğin insanların yanına giderken mi takıyorsun bunu ne iş :) Küpeler de keza öyle gereksiz geldi bana.

Ama bakın bunu o kadar yadırgamadım,sanırım Türk usulünde bu isim yazma olayını çooktaann uygulamaya koyduğumuzdan gözüm aşinalık kazanmış olsa gerek :)

Ve son olarak;elimde olsa başta kendime ve facebook ve twitterda çok fazla vakit geçiren arkadaşlarıma,hepimize birer tane şu saatlerden yaptırırdım,FACEBOOK RUİNED MY LİFE! Saate baktıkça zamanın nasıl geçtiğini anlayın,sanal alemde ne kadar zaman kaybettiğinizi fark edelim diye :(

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder