26 Mart 2012 Pazartesi

çizgi karakterli t-shirt modası

En severek,bayılarak uyum sağlayacağım moda bu olur kuşkusuz :)
son zamanlarda dikkatimi çekiyor,bilinen markalar ve bilinmeyen markalar (pazar modası) çizgi karakterler üzerine oynamaya başladı. Annemlerin deyimiyle kazık kadar oldum ama aklım hala çizgi karakterlerde,koca avukat olduk ama hala çizgi filmler izleyip kurabiye canavarlı t-shirtlerle dışarı çıkıyoruz =D
Dolayısıyla hafiften moda esintisi sezdiğim bu t-shirtler moda olursa değmeyin keyfime,hem alışveriş yapmama bile gerek olmaz,ne de olsa stokta çizgi karakterden bol bir şey yok :)
Sadede gelecek olursak; bakınız hastası olduğum KOTON hastası olunacak ne de güzel t-shirtler yapmış bu bahar için:
 

 


Herkes sever miydi bilmem ama benim çocukluğumun favori karakterleri arasındaydı Speedy Gonzales,belki de ondan kalma alışkanlıktır her şeyi hızlı hızlı bitirmem,ordan oraya koşturmam kimbilir :)

 PULL and BEAR da koleksiyonuna çizgi karakterleri ekleyenler arasında ;) Ben özellikle Susam Sokağı karakterlerinin olduğu t-shirte bayıldım :)
 

Bunlar da TİFFANY nin Warner Bros koleksiyonundan edindiklerim,sizce de çok sevimliler di mi :)
 

 

Ve bunlar da T-Box ın çıkardığı t-shirtler, Pepe Le Pen ve Tazmanya Canavarını hala denk geldikçe izleyen bir tek ben miyim yoksa :)
Sizi bilmem ama ben bu modaya uymaya dünden razıyım,gönüllüyüm :) Herkesin büyüme merakında olduğu şu zamanda ben inadına küçük kalmayı düşünüyorum,siz ne dersiniz ;)

3 yorum:

  1. çok şekerleeeeeer,bayıldık özellikle susam sokağı karakterleri olana :)

    http://sundaysmileblog.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hepsi birbirinden sevimli ama dediğiniz gibi,susam sokağı tiplemeleri best of listemde ilk üçte =)

      Sil
  2. nerden sipariş vebiliriz acaba :)

    YanıtlaSil